Trwa przygotowywanie oferty...
Może to zająć 15-30 sekund.
Trwa przekierowanie do bezpiecznych płatności PayU.
Proszę czekać...
Pełna ochrona nieruchomości w Zasięgu Ręki
Przejdź do kalkulatora:
Porównaj cenyDzisiaj 3 użytkowników wybrało polisę za pomocą porównywarki.
Oblicz składkę ubezpieczenia w 2 minuty.
Koszt polisy zaczyna się
już od 9 zł miesięcznie.
Dane przekazywane na stronie www są zabezpieczone dzięki szyfrowaniu protokołem SSL.
Historia Link4
Towarzystwo działa na polskim rynku od stycznia 2003 roku. Są pierwszą firmą ubezpieczeniową, oferującą polskim kierowcom ubezpieczenia komunikacyjne typu direct, czyli ubezpieczenia przez telefon lub internet. Na początku swojej działalności oferowane były podstawowe ubezpieczenia samochodu, obecnie oferta obejmuje również: ubezpieczenia mieszkania oraz podróży.
18 stycznia 2010 LINK4 dokonuje zmiany wyglądu zewnętrznego: kształt logo i firmową kolorystykę. Zaawansowana technologia zapewnia 24-godzinny dostęp do usług z dowolnego miejsca w kraju.
Jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeń direct otrzymali certyfikat ISO 9001:2001 w obszarze likwidacji szkód. LINK4 jest laureatem wielu nagród i wyróżnień.
Marka godna zaufania
Wyróżnienie jest przyznawane przez Redakcje Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Otrzymują je najbardziej innowacyjne, rozwojowe i rozpoznawalne marki obecne na polskim rynku. W ramach Programu zostały przeprowadzone badania mające na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych brandów.
Link4 liderem HR w ubezpieczeniach
LINK4 zwyciężył w Konkursie Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2015. To ogólnopolski program z obszaru human resources (HR). Jego celem jest upowszechnianie oraz propagowanie pozytywnych wzorców, modeli i strategii działań w zakresie polityki personalnej, jak i strategii integracji spraw personalnych z biznesowymi.
Laur konsumenta - GRAND PRIX 2014
LINK4 otrzymał Laur Konsumenta – Grand Prix – przysługujące wyłącznie firmom, które w trybie prowadzonego rokrocznie głosowania wśród konsumentów uzyskują czołową pozycję (złote, srebrne i brązowe godło) i utrzymują ją na przestrzeni co najmniej trzech lat.